hidup dan manusia

terkadang saya terkujat dengan kehadiran manusia bertopeng
bkn action kamen..(beep..beep..beep..)
hero pujaan shin chan,
tapi manusia y luaran seindah bungedalam bagai longkang..
untuk terus hidup dalam lautan manusia y pelbagai..
saya gagahkn diri menyesuaikn habitat saya dgn dunia luar.
eh?!cam camelion @ mengkarung plak rasenye,
tapi yang pasti bkn mentibang laut.

utk tahun baru yg mendatang!
saya perlukan semangat yg gagahsekuat tiger! aumm!!
sel-sel otak saya perlu berhubung
supaya segala keputusan yg dibuat memberi impak positif dalam hidup saya kelak..
mungkin saya xnmpk tindakan saya hari ni

natijahnye massive pd mse depan saya.
oh! suke saya hengatkn dr sendri
saya sudah berusiaremaja purba barang seploh taun lg..
kawen??jauh sekali..saya mau jdk kaya sendri dlu..
walopn saya kagum dgn kekayaan org len,lebih senang kalo saya peroleh kekayaan sendri
(msti LHDN kejar saya kelak)
ok saya da stat melalut..haha..

saya ske wat entri pnjg berjela..
p/s: saya bosan dalam cls,so saya akn melagho..huahahaha

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Older Post Home

About Me

My photo
im a lost gurl who need to find herself back.

PeNGIkOt2 hAKu!

salute!!

laen padang laen belalang,
belalang y mcm mne??
pak belalang??
cess..hampess..!!

Recent Comments