aku dan kesengalanku


today is the 1st time i edit my blog after berkurun lmenye..huhu
frankly i really allergic to technology..hak3
(ie: friendster, semak samun aq tinggalkn..kalo aq amek bush and lalang fire sure xcover..haha)
thx to ika sengal(maleh aq tuleh ikaLiN cam best sgt je nme dia tuh!!huh!!)
for teach me ths things..
ika duk sebok seblah aq..semak tol r dia ne!!hehe
most of people will wondering, y on ths 1.39am must i edit my blog..cam xde ari len jerh..huhu
tp aq tkot cam kalho nalho(spe tgk citer 2 tau r)
org kte igt mati tu sunat..bkn sunat y tu...
my eyes become heavy..im going to zzz...
chao..

posted under |

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Home

About Me

My photo
im a lost gurl who need to find herself back.

PeNGIkOt2 hAKu!

salute!!

laen padang laen belalang,
belalang y mcm mne??
pak belalang??
cess..hampess..!!

Recent Comments